VALORANT - Patch 1.04. Co nowego?

Valorant
Valorant Foto: Materiały prasowe

Najnowsza aktualizacja VALORANT przyniesie wiele zmian. Poprawek doczekałą się jedna z broni i cztery postacie.

Wśród tych bohaterów jest między innymi Viper, który otrzyma serię wzmocnień, w tym również zwiększenie obrażeń na sekundę u wrogów po użyciu jej rozpadu. Ulty Brimstone'a i Raze również zostały znerfione. W przypadku Raze wzrósł koszt użycia "Gwoździa Programu" do 7 punktów. Podobnie stało się w przypadku "Ostrzału Orbitalnego" Brimstone'a. Zdecydowanie najwięcej poprawek spośród wszystkich postaci doczekał się Viper.

Oprócz tego Riot wprowadził poprawki skórek Wiecznego Płomienia, aktualizacje wydajności i naprawił kilka mniejszych lub większych błędów.

Zmiany wprowadzone w patchu 1.04:

VIPER

Gniazdo Żmij

  • Maksymalny czas, który Viper może spędzić poza swoim ultem przed jego zniknięciem, został wydłużony z 5 do 12 sekund. 
  • Viper może teraz przytrzymać klawisz umiejętności, aby wcześniej przerwać działanie ulta.
  • Minimapa wrogów znajdujących się w Gnieździe Żmij będzie teraz zasłonięta. Ponadto nie będą też mogli ujawniać sojusznikom pozycji swoich przeciwników na minimapie.
  • Zwiększono też jasność czerwonej poświaty na granicy pola widzenia z krótkowzrocznością Viper.

Rozpad

  • Wartość rozpadu na sekundę u wrogów wzrosła z 10 do 15 pkt. w przypadku wszystkich źródeł. 
  • Po opuszczeniu dymu Viper rozpad utrzymuje się przez 2,5 sekundy, a potem zaczyna wygasać.

Paliwo

  • Jednoczesna aktywacja Toksycznej Chmury oraz Toksycznej Zasłony nie zużywa dodatkowej porcji paliwa poza kosztem korzystania z jednej z tych umiejętności.

RAZE

  • Koszt użycia ulta&nbsp;<strong>Gwóźdź Programu&nbsp;</strong>wzrósł z 6 do 7 punktów.

BRIMSTONE

  • Koszt użycia ulta&nbsp;<strong>Ostrzału Orbitalnego&nbsp;</strong>wzrósł z 6 do 7 punktów.
  • <strong>Nadajnik Stymulujący&nbsp;</strong>nie będzie już wzmacniać wrogów oraz pokazywać im obszaru swojego działania.
  • Poprawiono realizm broni Brimstone’a

CYPHER

  • Teraz można podnieść&nbsp;<strong>Cyberklatkę&nbsp;</strong>podczas fazy zakupów.

AKTUALIZACJE BRONI

Classic

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego niecelność broni przy strzelaniu PPM w biegu była znacznie większa od zakładanej.
  • Bieganie obniżało celność tej broni 1,5 raza, ponieważ za podstawę brało nasze ogólne krzywe błędu w biegu przeznaczone dla pistoletów.
  • Naprawiono błąd, przez który skakanie&nbsp;<strong>nie&nbsp;</strong>zmniejszało celności.
  • Rozrzut przy bieganiu zmalał z 3,4 do 2,1 pkt.
  • Rozrzut przy skakaniu wzrósł z 1,9 do 2,3 pkt.
  • Rozrzut przy chodzeniu wzrósł z 1,9 do 1,95 pkt.
  • Dodano premię 10% do celności przy kucaniu lub staniu - chodzi o zachowanie spójności ze zwiększoną celnością przy kucaniu.

HUD I INTERFEJS UŻYTKOWNIKA

  • W miejsce wcześniejszego pola ze statystykami broni w sklepie przed rundą pojawiło się graficzne przedstawienie statystyk, które ułatwi porównania.

JAKOŚĆ ROZGRYWKI

  • Pola widzenia obserwatorów na minimapie zostały pokolorowane według drużyny.
  • Wymieniono kwestie wypowiadane przez Reynę we włoskiej i meksykańskiej wersji językowej.

SKÓRKI WIECZNEGO PŁOMIENIA

  • Zmieniono głośność animacji wyposażenia Operatora Wiecznego Płomienia.
  • Naprawiono błąd, wskutek którego głośność ulegała kumulacji po spamowaniu wyposażania Operatora.
  • Teraz odgłosy kroków wroga prawidłowo dominują efekty kosmetyczne.
  • To oznacza, że gdy się rozlegną, automatycznie obniży się głośność efektów dźwiękowych skórek, które nie mają wpływu na rozgrywkę, takich jak świst płomieni czy ryk smoka.
  • Teraz animacja sprawdzenia broni w zwarciu Wiecznego Płomienia ma efekty dźwiękowe na 1. i 2. poziomie.

AKTUALIZACJE WYDAJNOŚCI

  • Ujednolicono namierzanie podnoszenia broni oraz ulta Sage z podświetleniem postaci sojuszników, co zmniejsza obciążenie pamięci VRam i karty graficznej.
  • Naprawiono drobne błędy z działaniem renderowania.
  • Filmy ulepszenia skórki broni są teraz streamowane, a nie przechowywane lokalnie, co zmniejsza rozmiar zainstalowanej gry o 380 MB.

NAPRAWIONE BŁĘDY

  • Naprawiono problem z wymogiem patrzenia na kule duszy u Reyny, aby je aktywować i nie przerywać leczenia. Teraz powinno wyglądać to tak jak w patchu 1.02.
  • Naprawiono problem z „jednokierunkowym” dymem Brimstone’a, który występował, gdy kamera gracza znajdowała się nad tym efektem.
  • Naprawiono błąd, przez który Wstrząs Wtórny Breacha nie zadawał odpowiednio obrażeń wszystkim postaciom, jeżeli trafił więcej niż jedną z nich.
  • Naprawiono drżenie, które pojawiało się, gdy dron Sovy osiągnął maksymalną wysokość.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Marshall utrzymywał stałą celność przy chodzeniu.
  • Naprawiono błędy, w wyniku których część efektów przejrzystości była opóźniona o jedną klatkę (np. gdy gracz korzystał z Doskoku Jett).
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego podświetlanie sojuszników nie działało na niektórych kartach graficznych AMD przy korzystaniu z MSAA oraz niektórych kartach graficznych Intel.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego ekrany wczytywania nie zakrywały całego okna podczas gry w niektórych konfiguracjach rozdzielczości/formatu obrazu.
  • Skrócono tekst, który pojawia się na ekranie ostrzeżenia dla osób wrażliwych na światło.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego przycisk wyposażenia pozostawał szary podczas kupowania wariantu skórki, który był przeglądany.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego podczas gry na Haven dym Brimstone’a pojawiał się w innym miejscu, niż zakładano.
  • Poprawiono literówkę w biografii Brimstone’a (dzięki za zgłoszenie, moonlimes).
Zobacz komentarze