Actina PACT - bohaterowie nie zawsze muszą krzyczeć najgłośniej

PACT
PACT

To był udany rok dla PACT, w pewnym sensie nawet przełomowy, nie tylko pod względem esportowym, ale również organizacyjnym. Projekt prowadzony przez Marcina "Padre" Kurzewskiego udowodnił, że w Polsce może istnieć interdyscyplinarna organizacja esportowa rywalizująca na wielu frontach, nie tylko w najpopularniejszych tytułach i osiągać sukcesy, a przy okazji budować dobre relacje z partnerami biznesowymi.

Dziać dobrze zaczęło się już w styczniu, w drugim tygodniu ogłoszono ważną informację, do projektu PACT, jako sponsor tytularny dołączyła marka Actina, firma z prawie 30-letnią tradycją w sektorze IT zajmującą się dystrybucją komputerów, produktów sieciowych i serwerów, a już miesiąc później zaprezentowano pierwsze owoce tej współpracy, o nazwie: "ACTINA Gaming House", czyli miejsce do treningów dla zawodników spod bandery PACT. Projekt na swój sposób ciekawy, że kompletnie inny od tych znanych z devils.one, x-kom AGO, czy AVEZ. Organizacje wcześniej wymienione postawiły na model biurowców, PACT zdecydowało się na wynajem po prostu domu mieszkalnego i urządzenie go na swoje potrzeby, co oprócz podstawowej działalności operacyjnej pozwala na budowanie dobrej atmosfery w drużynie i tworzenie więzów nomen omen rodzinnych. Ponadto oprócz tego firma przez cały rok umacniała swoje partnerstwa biznesowe i przedłużyła współpracę z markami takimi jak: Teetres czy LG.

Czym PACT jeszcze się wyróżniło?

Dla wielu fanów polskiego esportu wciąż istnieją tylko dwie gry, Counter-Strike: Global Offensive oraz League of Legends. ACTINA Pact udowodniła, że można posiadać topowe drużyny w Polsce, we wcześniej wspomnianych tytułach, ale także wspierać graczy z mniej znanych gier, tak o to reprezentanci PACT pojechali na Mistrzostwa Świata ZULA, czy próbowali swoich sił w ZULA Pro League, ponadto organizacja kierowana przez Marcina "Padre" Kurzewskiego przez długi czas utrzymywała również skład w Rainbow Six, to właśnie ekipa z tego tytułu dostarczyła marce PACT pierwszy tytuł Polskiej Ligi Esportowej w tym roku, i to bez żadnej porazki! Gracze Rainbow Six zajęli również 2 miejsce podczas Masters League Season 2. PACT w połowie roku przyłączyło do siebie też sekcje Rocket League.

Co słychać w głównych grach?

Było poprawnie, a nawet czasami dobrze. Na początku roku udało się pozyskać drużynę Ravioli Ravioli, dzięki czemu PACT wzięło udział w rozgrywkach Ultraligi, podczas 1. sezonu udało im się zakwalifikować nawet do play-offów, niestety tam szybka porażka i trzeba było zadowolić się miejscem 5-6. Szału nie było też w trakcie Polskiej Ligi Esportowej, udało się awansować tylko i wyłącznie do ćwierćfifnału. Drugi sezon Ultraligi był już gorszy, po zmianach w składzie jedyne, na co było stać organizacje to 7 miejsce, ale na szczęście w turnieju relegacyjnym pokonali Ravioli Ravioli i utrzymali miejsce w lidze.

W Counter- Strike chciałoby się rzec, przede wszystkim stabilność. Po zakontraktowaniu Sobola w styczniu organizacja miała już trzon 3 graczy, którzy przez resztę roku się nie zmieniali, mowa o wcześniej wspomnianym Kamilu "Sobolu " Sobolewskim, ale też ikonach organizacji Dawidzie "lunAticu" Cieślaku, a także Kacprze "dako" Ścierze. Do sukcesów trzeba przede wszystkim zapisać występ w trakcie Lantrek 2019, to pierwszy w historii organizacji wygrany turniej za granicą, ponadto udało się zwyciężyć w trakcie finałów Polskiej Ligi Esportowej, cieszy też na pewno półfinał ESL Mistrzostw Polski. Szczęścia brakowało głównie w kwalifikacjach, przykładem są te do Games Clash Masters, gdzie zabrakło niewiele w starciu z x-kom TEAM.

Budowanie w ciszy

Wiele osób pytane o miniony rok dla ACTINY Pact powie, że szału nie było, jednak czy na pewno? Organizacja poczyniła ogromny progres pod względem organizacyjnym, stworzyli zaplecze treningowe, które może zapewnić im źródło finansowania w postaci wynajmu, co już czynią. Zadbali o partnerów biznesowych, podtrzymując i nawiązując nowe relacje. Nieustannie otwierali się na nowe rynki, inwestując w gry czasem zapomniane, nieznane wśród przeciętnego widza esportowego, ale osiągali w nich sukcesy. Jako jedyna organizacja w Polsce w tym roku, triumfowali w Polskiej Lidze Esportowej w dwóch różnych tytułach. Obie drużyny z głównych tytułów, czyli LoL-a i CS-a wciąż znajdują się w topie naszego kraju, może nie wygrywają największych Polskich turniejów, ale nieustannie biją się o najwyższe cele. Z pewnością Marcin "Padre" Kurzewski oraz inni odpowiedzialni za projekt mogą być zadowoleni z tego, co poczynili przez ostatnie 12 miesięcy.

<< Analitycy BETFAN dają 3% szans na zwycięstwo Actina PACT w kategorii Organizacja Roku >>

Materiał promocyjny BETFAN.

BETFAN to legalny polski bukmacher. Hazard wiąże się z ryzykiem. Gra u nielicencjonowanych podmiotów jest niezgodna z prawem.

Głosuj na Actina PACT tutaj.

Oto cząstkowe wyniki plebiscytu:

Organizacja Roku
Zobacz komentarze