Blizzard nawiąże współpracę ze streamerami żeby poprawić wyniki oglądalności Overwatch League

Overwatch Foto: Robert Paul / Blizzard

Blizzard Entertainment, według doniesień Dexerto, zamierza nawiązać współpracę z firmami jak StreamLabs i StreamElements żeby poprawić wyniki oglądalności Overwatch League, które rzekomo znacznie się pogarszają.

Wybrani streamerzy będą musieli spełniać różne kryteria. M.in. być "bezpiecznymi dla marek" oraz pochodzić ze Stanów Zjednoczonych. Dodatkowo osoby związane w jakiś sposób z profesjonalną sceną Overwatch będą chętniej przyjmowane, dlatego że mogą pomóc zachęcić fanów do przyjścia na stadiony.

Nie wiadomo jeszcze kiedy nowa kampania marketingowa ma ruszyć, ale można ją potraktować jako oznakę niepewności przed przyszłymi meczami domowymi OWL, które regularnie odbywać się będą już w przyszłym roku.

>>>Dlaczego Overwatch League musi upaść? Trzy lata temu mieli świat u swoich stóp. Teraz wszystko się wali<<<

Ryan "Chap" Chaplo, zawodnik Fortnite reprezentujący Team Liquid, podczas jednej z transmisji ujawnił, że Blizzard używało systemu premii, dzięki któremu streamerzy otrzymywali wypłatę w zamian za "najeżdżanie" transmisji Overwatch League. "Najazdy" głównie służą do przekazania widzów z jednego kanału na drugi.

Zobacz komentarze