Riot wyjaśnia dlaczego unikalne tryby gry nie są często dostępne

URF Foto: Riot Games

Jeśli liczyliście na nowy tryb gry w LoLu, to niestety raczej nie macie na co liczyć. W najnowszym wpisie na blogu deweloper tłumaczy, dlaczego unikalne tryby gry nie do końca się sprawdzają.

Z opublikowanych statystyk jasno wynika, że gracze szybko nudzą się nowymi trybami gry. Tryby gry jak "Blood Moon" czy "Odyseja" początkowo przyciągają sporo graczy, ale ci szybko wracają do standardowej rozgrywki na Summoner's Rift.

Tryby gry Foto: Riot Games

Wyraźny wyjątek stanowią ARAM i TFT. Oba tryby gry utrzymują się na stałym poziomie popularności. Co ciekawe, ARURF początkowo cieszył się olbrzymim zainteresowaniem, ale dość szybko większość graczy zrezygnowała z tej formy gry w League of Legends.

Wnioski z tych danych są dość oczywiste. Nic dziwnego, że Riot nie chce wypuszczać nowych trybów gry, jeśli nawet w dniu premiery popularnością nie są w stanie przebić ARAMów. W końcu są to zasoby, które można przeznaczyć na inne, wyraźnie ważniejsze projekty.

Zobacz komentarze