Opis patcha 11.3 już jest. Co się zmieni w LoLu?

League of Legends Foto: Esportmania.pl

Kolejna aktualizacja pojawiła się na serwerach League of Legends. Patch 11.3 jest zdecydowanie jednym z większych, więc nie zdziwcie się, jeśli sporo przedmiotów i postaci będzie teraz działać nieco inaczej. Łącznie Riot zmienił ponad 20 postaci i 16 przedmiotów, więc zamieszania jest sporo.

Osłabienia na patchu 11.3

Anivia

Q - OBRAŻENIA WYBUCHU 70/105/140/175/210 pkt. (+50% mocy umiejętności) ⇒ 60/95/130/165/200 pkt. (+45% mocy umiejętności)

R - CZAS ODNOWIENIA 4/2,5/1 sek. ⇒ 4/3/2 sek.

Cho'Gath

E - OBRAŻENIA PODSTAWOWE 22/37/52/67/82 pkt. ⇒ 22/34/46/58/70 pkt.

Elise

Q - OBRAŻENIA PODSTAWOWE 40/75/110/145/180 pkt. ⇒ 40/70/100/130/160 pkt.

W - PRĘDKOŚĆ ATAKU PO UŻYCIU 60/80/100/120/140% ⇒ 60/70/80/90/100%

Ivern

Podstawowe statystyki - PRZYROST ZDROWIA 95 pkt. ⇒ 85 pkt.

E - WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY 80/115/150/185/220 pkt. ⇒ 80/110/140/170/200 pkt.

Olaf

Podstawowe statystyki - ZDROWIE 597 pkt. ⇒ 575 pkt.

Umiejętność bierna - DODATKOWA PRĘDKOŚĆ ATAKU 0-100% ⇒ 0-75%

Umiejętność bierna - SPLĄDROWAĆ WSZYSTKO! Wartość premii do prędkości ataku wyświetla się od teraz na ikonie umiejętności biernej Olafa.

Pantheon

Q - ZMNIEJSZONE OBRAŻENIA PRZECIWKO Stworom ⇒ Stworom i potworom

Q - CZAS ODNOWIENIA 10/9,5/9/8,5/8 sek. ⇒ 13/11,75/10,5/9,25/8 sek.

Rammus

E - CZAS ODNOWIENIA 12/11,5/11/10,5/10 sek. ⇒ 12 sek.

Seraphine

Umiejętność bierna - OBRAŻENIA PODSTAWOWE NUT 5-20 pkt. (na poziomach 1-18) ⇒ 4-16 pkt. (na poziomach 1-18)

W - WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY 60-120 pkt. (na poziomach 1-18) ⇒ 50-100 pkt. (na poziomach 1-18)

Taliyah

Umiejętność bierna - DODATKOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU 12-40% (na poziomach 1-18) ⇒ 20-45% (na poziomach 1-18)

Q - OBRAŻENIA KOLEJNYCH KAMIENI PRZECIWKO POTWOROM 100% ⇒ 80%

Udyr

R - CAŁKOWITE OBRAŻENIA PODSTAWOWE AKTYWACJI AURY 50/100/150/200/250/300 pkt. ⇒ 50/95/140/185/230/275 pkt.

Wzmocnienia na patchu 11.3

Ezreal

Q - SKALOWANIE OBRAŻEŃ 120% obrażeń od ataku ⇒ 130% obrażeń od ataku

Jinx

Podstawowe statystyki - ZDROWIE 610 pkt. ⇒ 550 pkt.

Q - DODATKOWY ZASIĘG 75/100/125/150/175 jedn. ⇒ 100/125/150/175/200 jedn.

Q - KARA DO DODATKOWEJ PRĘDKOŚCI ATAKU RYBEŃKI -25% ⇒ -10%

E - KOSZT 70 pkt. many ⇒ 90 pkt. many

E - CZAS UZBROJENIA 0,7 sek. ⇒ 0,5 sek.

E - BEZ ŻADNYCH OGNISTYCH WYZWISK W przypadku użycia Ognistych Gryzaków poza maksymalnym zasięgiem umiejętność ta jest teraz rzucana w ramach maksymalnego zasięgu i nie sprawia już, że Jinx podchodzi wystarczająco blisko, by jej użyć.

Karma

Podstawowe statystyki - REGENERACJA MANY 11,5 pkt. ⇒ 13 pkt.

Q - KOSZT 65 pkt. many ⇒ 55 pkt. many

Mordekaiser

E - CZAS ODNOWIENIA 24/21/18/15/12 sek. ⇒ 22/19/16/13/10 sek.

Riven

E - CZAS ODNOWIENIA 12/11/10/9/8 sek. ⇒ 10/9/8/7/6 sek.

Singed

Q - SKALOWANIE OBRAŻEŃ 80% mocy umiejętności ⇒ 90% mocy umiejętności

Shyvana

Q - OBRAŻENIA WZMOCNIONEGO ATAKU PODSTAWOWEGO (PIERWSZEGO UDERZENIA) 100% obrażeń od ataku ⇒ 100% obrażeń od ataku + 25% mocy umiejętności

Q - OBRAŻENIA DODATKOWE DRUGIEGO UDERZENIA 20/35/50/65/80% obrażeń od ataku ⇒ 20/35/50/65/80% obrażeń od ataku + 15% mocy umiejętności

W - DODATKOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU 30/35/40/45/50% ⇒ 30/35/40/45/50% + (8% / 100 pkt. mocy umiejętności — nadal zanika liniowo)

Sylas

Q - KOSZT 50/55/60/65/70 pkt. many ⇒ 55 pkt. many

W - OBRAŻENIA 65/100/135/170/205 pkt. (+85% mocy umiejętności) ⇒ 70/105/140/175/210 pkt. (+90% mocy umiejętności)

Vladimir

R - CZAS ODNOWIENIA 150/135/120 sek. ⇒ 120 sek.

Aktualizacja postaci na patchu 11.3

Rell

W1 - SKALOWANIE OBRAŻEŃ 40% mocy umiejętności ⇒ 60% mocy umiejętności

W2 - SKALOWANIE OBRAŻEŃ 30% mocy umiejętności ⇒ 40% mocy umiejętności

E - CZAS ODNOWIENIA ZERWANIA WIĘZI 3 sek. ⇒ 1 sek.

E - NAPRAWIONY BŁĄD Z CZASEM ODNOWIENIA Naprawiono błąd, który sprawiał, że czas odnowienia E - Przyciągnij i Odstrasz Rell skalował się nieliniowo.

E - UŻYCIE Z (BARDZO) DALEKA Podczas użycia na daleki zasięg Rell powinna teraz poprawnie wyznaczać ścieżkę do swojego celu aż do znalezienia się w zasięgu E.

R - SKALOWANIE OBRAŻEŃ 70% mocy umiejętności ⇒ 110% mocy umiejętności

Zmiany przedmiotów na patchu 11.3

Zmora Licza

MOC UMIEJĘTNOŚCI 80 pkt. ⇒ 70 pkt.

Skupienie Horyzontalne

MOC UMIEJĘTNOŚCI 100 pkt. ⇒ 115 pkt.

ZASIĘG HIPERSTRZAŁU 750 jedn. ⇒ 700 jedn.

Roślinna Bariera

ADAPTACYJNY EFEKT BIERNY Co 60 sek. zapewnia 3 pkt. dodatkowej odporności na magię, do maks. 5 ładunków. Otrzymanie obrażeń magicznych skraca czas potrzebny do zyskania premii do odporności na magię.⇒Zapewnia 0,5 pkt. odporności na magię za każdą zabitą jednostkę (maks. 15).

KOSZT SKOMPLETOWANIA 315 szt. złota ⇒ 115 szt. złota

Całun Banshee

MOC UMIEJĘTNOŚCI 65 pkt. ⇒ 80 pkt.

KOSZT SKOMPLETOWANIA 400 szt. złota ⇒ 700 szt. złota

Naramiennik Poszukiwacza

KOSZT SKOMPLETOWANIA 165 szt. złota ⇒ 265 szt. złota

ŁĄCZNY KOSZT 900 szt. złota ⇒ 1000 szt. złota

Klepsydra Zhonyi

ŁĄCZNY KOSZT 2500 szt. złota ⇒ 2600 szt. złota

Kostur Płynącej Wody

MOC UMIEJĘTNOŚCI 60 pkt. ⇒ 50 pkt.

Chemtechowy Skaziciel

PRZYSPIESZENIE UMIEJĘTNOŚCI 15 jedn. ⇒ 20 jedn.

zaktualizowano EFEKT BIERNY GNIJĄCEJ TOKSYNY Nakłada Głębokie Rany o wartości 60% na unieruchomionych bohaterów na 3 sek. ⇒ Leczenie lub osłonięcie tarczą sojuszniczego bohatera sprawia, że przy następnym trafieniu wrogiego bohatera sojusznik nałoży Głębokie Rany o wartości 60% na 3 sek.

Świt Srebrzystej

OBRAŻENIA OD ATAKU 35 pkt. ⇒ 40 pkt.

ZDROWIE 200 pkt. ⇒ 300 pkt.

Żelazny Bicz

usunięto WZMOCNIONE OBRAŻENIA PÓŁKSIĘŻYCA Żelazny Bicz nie zadaje już zwiększonych obrażeń stworom i potworom z niskim poziomem zdrowia.

Widmowy Tancerz

PRZEPIS Sztylet + Sztylet + Zapał + 950 szt. złota ⇒ Zapał + Długi Miecz + Długi Miecz + 850 szt. złota

OBRAŻENIA OD ATAKU 0 pkt. ⇒ 20 pkt.

PRĘDKOŚĆ ATAKU 45% ⇒ 25%

ŁADUNKI PREMII DO PRĘDKOŚCI ATAKU 5 ⇒ 4

PREMIA DO PRĘDKOŚCI ATAKU 40% ⇒ 30%

Nieśmiertelny Łuklerz

OBRAŻENIA OD ATAKU 50 pkt. ⇒ 55 pkt.

PRĘDKOŚĆ ATAKU 15% ⇒ 20%

Pozdrowienia Lorda Dominika

DODATKOWE PRZEBICIE PANCERZA 25% ⇒ 35%

Chłeptacz Posoki

LECZENIE SPRAGNIONEGO CIĘCIA 25% obrażeń od ataku + 12% brakującego zdrowia ⇒ 25% obrażeń od ataku + 8% brakującego zdrowia

Wysysające Spojrzenie

WSZECHWAMPIRYZM 10% ⇒ 5%

ZDROWIE 150 pkt. ⇒ 250 pkt.

Szczelinotwórca

WSZECHWAMPIRYZM 15% ⇒ 8%

ZDROWIE 150 pkt. ⇒ 300 pkt.

MITYCZNA BIERNA 5% przebicia odporności na magię ⇒ 8 pkt. mocy umiejętności + 2% wszechwampiryzmu

Zaćmienie

WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY WIECZNIE WSCHODZĄCEGO KSIĘŻYCA 150/75 pkt. ⇒ 180/90 pkt.

WSZECHWAMPIRYZM 10% ⇒ 8%

Krwiożercza Hydra

WSZECHWAMPIRYZM 15% ⇒ 10%

Gruboskórność Steraka

WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY LINII ŻYCIA 200 pkt. ⇒ 100 pkt.

CZAS TRWANIA TARCZY LINII ŻYCIA 5 sek. ⇒ 4 sek.

Siła Natury

DODATKOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU POCHŁONIĘCIA 6 jedn. (maks. 30 jedn.) ⇒ 8 jedn. (maks. 40 jedn.)

Pancerz Umrzyka

ZDROWIE 475 pkt. ⇒ 400 pkt.

Mroźne Serce

ŁĄCZNY KOSZT 2700 szt. złota ⇒ 2500 szt. złota

KOSZT SKOMPLETOWANIA 800 szt. złota ⇒ 600 szt. złota

PANCERZ 80 pkt. ⇒ 70 pkt.

Zobacz komentarze