LoL: Patch notes 10.12. Jakie nowości pojawiły się w League of Legends?

League of Legends serwer

Patch 10.12 jest jużna serwerze League of Legends. Co zmieniło się w najnowszej aktualizacji do LoLa? Klasycznie zmianom balansującym ulegli niektórzy bohaterowie, którzy teraz są trochę mocniejsi lub trochę słabsi niż ostatnio. Poza tym zmianom uległy niektóre runy, czary przywoływaczy oraz sam Summoner's Rift.

Wzmocnienia na patchu 10.12

Akali:

  • Q - OBRAŻENIA 25/50/75/100/125 pkt. (+0,65 pkt. całkowitych obrażeń od ataku) (+0,6 pkt. mocy umiejętności) ⇒ 30/55/80/105/130 pkt. (+0,65 pkt. całkowitych obrażeń od ataku) (+0,65 pkt. mocy umiejętności)

Brand:

  • Umiejętność bierna - PRZYWRÓCENIE MANY ZA ZABÓJSTWO CELU STOJĄCEGO W PŁOMIENIACH 6-18 pkt. (na poziomach 1-18) ⇒ 20-40 pkt. (na poziomach 1-18)

Senna:

  • Ogólne - NAPRAWIONY BŁĄD Naprawiono błąd powodujący, że trafienia krytyczne Senny nie skracały poprawnie animacji jej ataku podstawowego.
  • Umiejętność bierna - SZANSA NA WYPADNIĘCIE UPIORA Z MGŁY 1,67% w przypadku stworów zabitych przez Sennę ⇒ 8,33% w przypadku stworów zabitych przez Sennę

Viktor:

  • Q - SKALOWANIE OBRAŻEŃ WYŁADOWANIA 0,55 pkt. mocy umiejętności ⇒ 0,6 pkt. mocy umiejętności
  • Q - SKALOWANIE TARCZY 0,15 pkt. mocy umiejętności <em>(0,24 pkt. mocy umiejętności po wzmocnieniu)</em> ⇒ 0,2 pkt. mocy umiejętności <em> (0,32 pkt. mocy umiejętności po wzmocnieniu)</em>

Volibear:

  • Ogólnie - KRATER UDERZENIOWY Kratery uderzeniowe E — Rozszczepiacza Niebios i R — Zwiastuna Burzy teraz rozchodzą się szybciej.
  • Ogólnie - PRZEJRZYSTOŚĆ ROZGRYWKI Poprawiono wizualną przejrzystość wielu umiejętności Volibeara, w tym W — Wściekłego Okaleczenia, E — Rozszczepiacza Niebios i R — Zwiastuna Burzy.
  • Ogólnie - MISIE LUBIĄ ŚPIEWAĆ Naprawiono błąd sprawiający, że Volibear zbyt często nucił.
  • Ogólnie - PATRONOWIE Patronowie Volibeara są już dostępni.
  • Podstawowe Statystyki - PRZYROST MANY 40 pkt. ⇒ 50 pkt.
  • Podstawowe Statystyki - PRZYROST ZDROWIA 85 pkt. ⇒ 90 pkt.
  • Q - PIORUNUJĄCE WRAŻENIE Nie można już przerwać ataku wzmocnionego Grzmiącym Uderzeniem efektami kontroli tłumu, jeśli ten został rozpoczęty.
  • Q - SKALOWANIE Z PRĘDKOŚCIĄ ATAKU Atak wzmocniony Grzmiącym Uderzeniem teraz skaluje się z prędkością ataku.
  • Q - NAPRAWIONY BŁĄD Grzmiące Uderzenie Volibeara teraz zawsze będzie resetowało jego atak podstawowy, jeśli zostanie przerwane i szybko użyte ponownie.
  • W - NAPRAWIONY BŁĄD Volibear teraz będzie automatycznie atakował swój cel po przerwaniu animacji Wściekłego Okaleczenia lub E — Rozszczepiacza Niebios.
  • W - NAPRAWIONY BŁĄD Volibear teraz będzie dalej atakował swój cel, nawet jeśli użyje na nim Wściekłego Okaleczenia.
  • W - EFEKT WIZUALNY OZNACZENIA Zwiększono efekt wizualny oznaczenia i poprawiono jego pozycję przy pasku zdrowia celu.
  • R - CZAS DZIAŁANIA WYŁĄCZENIA WIEŻ 2/4/6 sek. ⇒ 3/4/5 sek.
  • R - ŚRODKOWY OBSZAR 250 jedn. ⇒ 300 jedn.
  • R - OBRAŻENIA PODSTAWOWE 250/475/700 pkt. ⇒ 300/500/700 pkt.
  • R - NAPRAWIONY BŁĄD Naprawiono błąd sprawiający, że Volibear automatycznie wymierzał atak podstawowy w cel po wylądowaniu za pomocą R — Zwiastuna Burzy.
  • R - ROZMIAR MODELU Nieznacznie zmniejszony.
  • R - EFEKT WIZUALNY WYŁĄCZENIA WIEŻ Wieże wyłączone za pomocą R — Zwiastuna Burzy są teraz znacznie ciemniejsze, żeby lepiej podkreślić ich stan.

Xayah:

  • R - OBRAŻENIA PODSTAWOWE 100/150/200 pkt. ⇒ 125/250/375 pkt.

Osłabienia na patchu 10.12

Cassiopeia:

  • Podstawowe Statystyki - ZDROWIE 575 pkt. ⇒ 560 pkt.
  • Podstawowe Statystyki - PANCERZ 20 pkt. ⇒ 18 pkt.
  • Podstawowe Statystyki - ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ 30 pkt. ⇒ 34 pkt.

Fiddlesticks:

  • W - REDUKCJA OBRAŻEŃ ZADAWANYCH STWOROM 40% ⇒ 50%

Trundle

  • Podstawowe Statystyki - ZDROWIE 616,28 pkt. ⇒ 616 pkt.
  • Podstawowe Statystyki - MANA 281,6 pkt. ⇒ 281 pkt.
  • Podstawowe Statystyki - REGENERACJA MANY 7,508 pkt. ⇒ 7,5 pkt.
  • W - DODATKOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU 30/35/40/45/50% ⇒ 20/28/36/44/52%

Varus:

  • Podstawowe Statystyki - PRZYROST OBRAŻEŃ OD ATAKU 3,11 pkt. ⇒ 3 pkt.
  • Q - SKALOWANIE OBRAŻEŃ 1,1 pkt. obrażeń od ataku (maksymalnie 1,65 pkt. obrażeń od ataku) ⇒ 1,0 pkt. obrażeń od ataku (maksymalnie 1,5 pkt. obrażeń od ataku)

Yasuo:

  • Podstawowe Statystyki - ZDROWIE 523 pkt. ⇒ 490 pkt.
  • Umiejętność Bierna - WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY 100-510 pkt. (na poziomach 1-18) ⇒ 115-525 pkt. (na poziomach 1-18)
  • W - CZAS ODNOWIENIA 26/24/22/20/18 sek. ⇒ 30/27/24/21/18 sek.

Zmiany Run na patchu 10.12

Prędkość Zbliżeniowa:

  • EFEKT BIERNY Zyskujecie 15% dodatkowej prędkości ruchu, kierując się w stronę sojuszników, których ruchy są ograniczone, albo wrogów, których ruchy ograniczyliście. ⇒ Zyskujecie 7,5% dodatkowej prędkości ruchu, kierując się w stronę wrogiego bohatera, którego ruchy są ograniczone. Premia zwiększa się do 15%, jeśli to wy ograniczyliście ruchy wrogiego bohatera. (Zniesiono maksymalny zasięg działania tej runy, wynoszący 1000 jedn. w przypadku bohaterów, na których samemu nałożyliście efekt kontroli tłumu).

Opiekun:

  • ZASIĘG POŁĄCZENIA 175 jedn. ⇒ 350 jedn.
  • WARUNEK AKTYWACJI Otrzymanie jakichkolwiek obrażeń ⇒ Otrzymanie 90-250 pkt. czystych obrażeń w ciągu ostatnich 2,5 sek. lub otrzymanie śmiertelnych obrażeń
  • WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY 70-150 pkt. ⇒ 80-200 pkt.
  • PRĘDKOŚĆ RUCHU 20% ⇒ Nie daje już prędkości ruchu.

Drapieżnik:

  • CZAS ODNOWIENIA 150-100 sek. ⇒ 100-70 sek.
  • OBRAŻENIA 60-180 pkt. (+0,4 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) (+0,25 pkt. mocy umiejętności) ⇒ 30-90 pkt. (+0,2 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) (+0,1 pkt. mocy umiejętności)
  • WBITA, WBITA Efekt użycia Drapieżnika nie jest już nieaktywny przez pierwsze 150 sek. gry.
  • BIEGNIJCIE, ILE SIŁ W NOGACH Po naładowaniu Drapieżnika daje on teraz 45% dodatkowej prędkości ruchu, gdy kierujecie się w stronę wrogich bohaterów będących w zasięgu 3000 jedn., wliczając w to wrogich bohaterów poza waszą wizją.
  • PRZERWANIE ŁADOWANIA Efekt użycia nie jest już przerywany, jeśli użyjecie umiejętności albo wdacie się w walkę (aby zadać dodatkowe obrażenia i osiągnąć pełną prędkość ruchu wciąż potrzeba 1,5 sek. ładowania).
  • AŁA, KURCZĘ, RZECZYWIŚCIE Efekt Drapieżnika teraz zadaje obrażenia i kończy swoje działanie tylko wtedy, gdy zostanie użyty na wrogich bohaterach.
  • CZAS DZIAŁANIA 15 sek. ⇒ 10 sek.

Smak Krwi:

  • WSKAŹNIK Teraz gdy Smak Krwi się odnawia, jego ikona wyświetla się nad interfejsem gracza.

Niezachwiany:

  • EFEKT BIERNY Zyskujecie 10% odporności na spowolnienia i 10% nieustępliwości za każdy odnawiający się czar przywoływacza do maksymalnie 20%. Po rzuceniu czaru przywoływacza zyskujecie 15% odporności na spowolnienia i 15% nieustępliwości na 10 sek. ⇒ Zyskujecie 10% odporności na spowolnienia i 10% nieustępliwości. Zyskujecie do 20% więcej odporności na spowolnienia i nieustępliwości, zależnie od waszego brakującego zdrowia.

Zmiana czaru przywoływacza na patchu 10.12

Duch:

  • DUCHOTA Duch teraz natychmiastowo przyznaje prędkość ruchu.
  • PRZEDŁUŻENIE CZASU DZIAŁANIA PRĘDKOŚCI RUCHU PO UDZIALE W ZABÓJSTWIE Czas działania zwiększonej prędkości ruchu Ducha jest teraz przedłużany o 4-7 sek. (na poziomach 1-18) ilekroć weźmiecie udział w zabójstwie.
  • PRĘDKOŚĆ RUCHU 28-45% (na poziomach 1-18) ⇒ 20-40% (na poziomach 1-18)
  • CZAS ODNOWIENIA 180 sek. ⇒ 210 sek.

Elementy terenu żywiołów

Piekielne elementy terenu:

  • Dodano Wybuchowe Szyszki w pobliżu potrójnych zarośli obok Ponurnika.
  • Dodano Wybuchowe Szyszki obok obozu Mrocznych Wilków.
  • Dodano Wybuchowe Szyszki przed bramami w obydwu bazach.

Podniebne elementy terenu:

  • Dodano Rozkwity Wróżbity przed bramami w obydwu bazach.
  • Dodano Rozkwity Wróżbity w rzece przed oboma potrójnymi zaroślami.
  • Podniebne strefy dają teraz 35% prędkości ruchu, gdy nie walczycie z bohaterami (zwiększono ze stałych 20%).
Zobacz komentarze