Kolejny rebrand przed sezonem. Tym razem zmiany zaszły w LCS

LCS Foto: Riot Games

Rebrand goni kolejny rebrand. Najpierw LCK, a teraz LCS zaprezentowało nam nowe logo i motto rozgrywek. Jest to wyraźne odcięcie się od przeszłości, które, miejmy nadzieję, zwiastuje lepsze czasy dla amerykańskich rozgrywek.

W zasadzie za każdym razem, gdy liga wchodziła w model franczyzowy, przechodziła zmianę identyfikacji wizualnej. W 2019 roku było to LEC, teraz dowiedzieliśmy się o zmianach w LCK. LCS też już przeszedł małą zmianę, ale po dwóch latach Riot postanowiło wrócić do tematu i jeszcze raz odświeżyć wygląd rozgrywek.

LCS w tym sezonie ma dwa hasła, którymi będzie się identyfikował. "Made by many" ("Stworzone przez wielu" – przyp. red.) oraz “All for the game” (Wszystko dla gry – przyp. red.).

Pierwszy raz nową oprawę wizualną zobaczymy już 15 stycznia. Wtedy rozpocznie się Lock in tournament, który zainauguruje nowy sezon w LCS, które poza nową oprawą, ma zupełnie nowy format.

Zobacz komentarze