Patch 9.16B wszedł na serwery. Jakie zmiany przyniósł?

Jinx
Jinx Foto: Riot Games

Kolejny patch, kolejne zmiany. Jednakże o ile poprzednie patche w Teamfight Tactics wywracały metę to ten ją raczej unormuje i dopuści do rozgrywki nowe kompozycje.

Poprzednia łatka zafundowała nam dominację Brawlerów i Hextechów, którzy bezkonkurencyjnie wygrywali większość pojedynków na szachownicy. Problem z Brawlerami jest taki, że dostawali oni zbyt dużo bonusowego zdrowia, przez co każdy z nich przed śmiercią przynajmniej raz używał swojej umiejętności. Równocześnie stanowili oni rewelacyjną tarcze dla Jinx, która z odległości mogła obijać przeciwnych stronników.

Jakie więc zmiany Riot wprowadził do gry?

Vi Foto: Riot Games

Klasy:

Dodatkowe zdrowie: 300/600/1000 pkt. ⇒ 250/500/900 pkt.

Lucian Foto: League of Legends

Nerfy dla postaci:

Draven:

Zdrowie: 700 pkt. ⇒ 650 pkt.

Obrażenia od ataku: 75 pkt. ⇒ 70 pkt.

Jinx:

Dodatkowa prędkość ataku z umiejętności: 0,75/1,0/1,25 jedn. ⇒ 0,6/0,8/1,0 jedn.

Obrażenia rakiet: 100/225/350 pkt. ⇒ 100/200/300 pkt.

Kayle:

Czas działania tarczy: 2/3/4 sek. ⇒ 2/2,5/3 sek.

Lucian:

Obrażenia umiejętności: 150/250/350 pkt. ⇒ 100/225/350 pkt.

Vi:

Początkowa mana/mana wymagana do użycia umiejętności: 50/125 pkt. ⇒ 75/150 pkt.

Gnar Foto: League of Legends

Buffy dla postaci:

Aatrox:

Obrażenia umiejętności: 250/600/950 pkt. ⇒ 300/600/900 pkt.

Anivia:

Zdrowie: 650 pkt. ⇒ 700 pkt.

Gnar:

Dodatkowe obrażenia od ataku po zmianie postaci: 30/60/90 pkt. ⇒ 50/100/150 pkt.

Miss Fortune:

Obrażenia umiejętności: 800/1250/1700 pkt. ⇒ 900/1300/1700 pkt.

Morgana:

Pancerz: 20 pkt. ⇒ 30 pkt.

Obrażenia umiejętności: 200/325/450 pkt. ⇒ 175/300/425 pkt.

Shen:

Zdrowie: 650 pkt. ⇒ 700 pkt.

Zmiany w przedmiotach:

Obrażenia: 200 pkt. ⇒ 180 pkt.

Czego więc możemy spodziewać się po wymienionych zmianach? Prawdopodobnie kompozycje składające się z Bralwerów osłabną, ale nie liczyłbym na to, że przestaną być topowymi buildami.

Jest szansa na to, że Shapeshifterzy po buffach dla Gnara w końcu wbiją się do mety, a wraz z nimi demony, które są największą kontrą na nich. Nie zdziwię się również jeśli gracze w challengerze będą próbowali buildów pod 4 Hextechów, ponieważ ta perka jest bardzo niedoceniana.

Prawdopodobnym jest również powrót Ninja/Assasin oraz Ninja/Elementalist, ze względu na osłabienia dla kayle, która zapobiegała oneshotowaniu Dravena/Jinx w kompozycji nobli.

Pozostaje próbować nowych buildów i śledzić poczynania topowych graczy.

Zapraszamy również na nasz kanał Youtube gdzie Kuba Wieloch (challenger EUNE) prowadzi dla was streamy na temat mety w grze.

Źródło: Materiały własne

Zobacz komentarze