Teamfight Tactics - Opis patcha 10.3. Co się zmieniło w Teamfight Tactics 10.3?

Teamfight Tactics Foto: Riot Games

Czas na kolejny patch w Teamfight Tactics, tym razem jest to zmiana sygnowana znakiem 10.3. Zmieniło się całkiem sporo, niektóre z pewnością wpłyną na komfort rozgrywki i wybieranie taktyki do gry, no to zaczynajmy.

Teamfight Tactics patch 10.3. Zmiany systemowe

  • Podczas karuzeli dotknięcie krawędzi kręgu nie będzie teleportować nas już na jego środek, jest to z pewnością zmiana, która poprawi komfort rozgrywki
  • Szpatuły już nie będą pojawiać się podczas karuzeli
  • Skalniaki będą teraz wyrzucały conajmniej 2 kule z łupem, a nie 1
  • Zmodyfikowana częstotliwość wypadania poszczególnych przedmiotów, częściej złoto i szpatuły, rzadziej bohaterowie
  • Nowy dźwięk towarzyszący zdejmowania bohatera z karuzeli.

Teamfight Tactics patch 10.3. Przedmioty

  • Zmniejszenie trafień krytycznych z Ostrza Nieskończoności 125% -> 100%
  • Zmniejszenie obrażeń kosy statika 85 -> 80
  • Obrażenia Echo Luden 125/170/250 -> 150/175/225
  • Obrażenia Jonowej Iskry: 200% maksymalnej many -> 225% maksymalnej many

Teamfight Tactics patch 10.3. Rasy

  • Dodatkowe obrażenia trafienia krytycznego Zabójców 65%/220% -> 70%/210%
  • Dodatkowa moc umiejętności Księżyca na ładunek 10% -> 15%
  • Zmniejszenie obrażeń Cienia 65%/175% -> 65/165%
  • Zmniejszenie leczenia po śmierci Światła 25% -> 20%
  • Zmniejszenie prędkości ataków światła 15%/35%/55% -> 20%/30%/50%

Teamfight Tactics patch 10.3 Bohaterowie

  1. Obrażenia umiejętności Lux spadają z 600/900/9999 -> 550/900/9999
  2. Prędkość ataku Mastera Yi zwiększona z 1 -> 1,1
  3. Początkowa Zeda zwiększona z 50 -> 75
  4. Zwiększenie zdrowia Yoricka z 800 -> 850, całkowitej many 75 -> 85, Zdrowie ghuli zmniejszone 500/800/2000 -> 500/700/2000
  5. Prędkość ataku Tibbersa Annie zmieniona z 2000/2000/2000 na 1600/2200/3000, a prędkość ataku Tibbersa z 0,6 na 0,65
  6. Czas działania ogłuszenia Janny zwiększony z 1 sekundy na 1,5 sekundy
  7. Podstawowa liczba strzałów umiejętności Luciana zwiększona z 10 na 12, a skalowanie obrażeń od ataku na umiejętności z 0,25/0,3/0,5 na 0,3/0,4/0,5.
  8. Prędkość ataku Olafa w trakcie trwania umiejętności zwiększona z 100%/150%/300% na 100%/150%/450%
  9. Obrażenia od ataku Nocturnea zwiększone z 55 na 60
  10. Podstawowe zdrowie Mundo zwiększone z 750 na 800
  11. Redukcja obrażeń Brauna w trakcie trwania umiejętności zwiększona z 70%/80%/90% na 80%/85%/90%
  12. Obrażenia od umiejętności Jaxa zwiększone z 150/250/450 na 150/300/450
  13. Obrażenia od umiejętności LeBlanc zwiększone z 200/450/800 na 225/475/800
  14. Pancerz Rek Sai zmieniony z 30 na 35
  15. Całkowita mana Yasuo zmniejszona z 100 na 85
  16. Prędkość ataku Vayne zmniejszona z 0,75 na 0,7
  17. Zwiększenie szansy, że podczas trwania umiejętności Ornna przeciwnik zostanie trafiony krytycznie zwiększona z 20% na 25%
  18. Czas działania osłabienia umiejętności Ornna zwiększona z 4 sekund na 10 sekund
  19. Obrażenia od umiejętności Kog Mawa zwiększone z 125/275/425 na 150/300/500
Zobacz komentarze