Esportmania i Onet ruszają z akcją edukacyjno-społeczną dotyczącą esportu #Lepsiwgrze

#Lepsiwgrze

12 września. czyli w Międzynarodowy Dzień Gier Wideo, ruszy akcja #Lepsiwgrze. Kampania prowadzona przez Ringier Axel Springer Polska, pod nadzorem merytorycznym naszego serwisu, będzie skierowana głównie do rodziców dzieci, dla których gry są ważną częścią życia.

Naszym podstawowym celem jest pokazanie rodzicom świata gier. #Lepsiwgrze podzielono na osiem bloków tematycznych: Rodzice, Zdrowie, Edukacja, Psychologia, Biznes, Praca, Sport oraz Technologie.

W ramach #Lepsiwgrze przygotowaliśmy szereg interesujących materiałów poruszających szerokie spektrum tematyczne. Zaangażowaliśmy całe środowisko esportowe, a przedstawiciele najważniejszych firm, organizacji, gracze, dietetycy czy psychologowie podzielili się z nami wiedzą i opiniami. Jeżeli chcesz wytłumaczyć swoim rodzicom, o co chodzi w sportach elektronicznych, to nie ma lepszej okazji niż właśnie akcja #Lepsiwgrze.

W czwartek ruszy specjalna strona, na której znajdziecie wszystkie materiały. Dodatkowo na stronie głównej Onetu powstanie specjalny bloczek z materiałami akcji #Lepsiwgrze

- Pomysł zrodził się z zauważonych przez nas potrzeb użytkowników, którzy temat esportu znali cząstkowo, na przykład od swoich dzieci. Dostawaliśmy sygnały z wielu stron, że wielu osobom brakowało rzetelnej wiedzy na temat tego zagadnienia – mówi Paweł Kowalczyk, Head of Esports w Ringier Axel Springer Polska.

W ramach akcji #Lepsiwgrze 12 września zostanie wyemitowany także specjalny odcinek programu „Misja Esport". Prowadzący Maciej Sawik Sawicki porozmawia z gośćmi na temat przełamywania barier w esporcie. Program będzie można obejrzeć w Onecie, w serwisie Esportmania.pl oraz na Twitchu i kanale YouTube Esportmanii.

Strategicznym partnerem akcji #Lepsiwgrze jest G2A.COM

G2A logo Foto: Materiały prasowe
Zobacz komentarze