Cyberpunk 2077: Ile godzin potrzeba, żeby przejść grę?

Cyberpunk Foto: Materiały prasowe

Gry z gatunku RPG (Role Playing Game) z czasem ewoluowały w stronę, w której ich wartość ocenia się po czasie jaki zajmują. Oczywiście im dłuższa gra tym lepiej. Dlatego nic dziwnego, że jednym z najbardziej intrygujących pytań w kontekście Cyberpunk 2077 było i wciąż jest: ile godzin potrzeba, żeby przejść grę?

Przede wszystkim powinniśmy zacząć od jakiejś skali porównawczej. Ile to dużo, a ile to mało. Większość najpopularniejszych tytułów, które mają w sobie elementy RPG oraz otwarty (a przynajmniej duży) świat zajmują od 20 do 40 godzin. Oczywiście wszystko zależy od poziomu trudności, naszych umiejętności, sposobu gry i tego czy robimy misje poboczne. Nie inaczej jest w przypadku Cyberpunk 2077, którego średni czas gry wygląda mniej więcej tak:

  • Tylko główna fabuła - ok. 20 godzin
  • Główna fabuła i tylko trochę misji pobocznych - ok. 30 godzin
  • Średni czas dla większości graczy - ok. 60 godzin
  • Ukończenie gry na 100% - ponad 100 godzin

Czas gry Cyberpunk 2077 a Wiedźmin 3

Czyli Cyberpunk 2077 ma bardzo podobny czas gry do Wiedźmina 3. Ostatnia cześć przygód Geralta również zajmowała między 30-50 godzin na przejście głównej misji z odrobiną misji pobocznych, a do 100% ukończenia gry trzeba było spędzić grubo ponad 100 godzin.

Warto jednak pamiętać, że fabuła Cyberpunka jest krótsza od tej w Wiedźminie. Jest to celowy zabieg ze strony twórców, żeby uniknąć sztucznego przedłużania. Co więcej świat jest trochę mniejszy, ale bardziej "napakowany" żeby uniknąć "pustek".

Ponad 175 godzin w Cyberpunku

Łukasz Babiel, czyli lider działu QA (Quality Assurance) w CD Projekt Red, wrzucił na swojego Twittera liczbę godzin, którą spędził Cyberpunk 2077. Zdecydował się on na grę jako Nomad i po ponad 175 godzinach wciąż nie ukończył głównego wątku. Później wyjaśnił jednak, że jest to spowodowane stylem gry i pełną eksploracją świata. Wciąż jednak robi to wrażenie, że można tej grze poświęcić blisko 200 godzin i ciągle mieć co robić (na przykład główną misję).

Zobacz komentarze