"COVID: The Outbreak" czyli polska gra o epidemii koronawirusa

COVID The Outbreak
COVID The Outbreak Foto: YouTube / Jujubee

Polska firma Jujubee ogłosiła, że 29 maja wydana zostanie ich najnowsza gra "COVID: The Outbreak". W niej gracze będą kierować globalną organizacją zdrowia, której zadaniem jest powstrzymanie epidemii koronawirusa. Część przychodów ze sprzedaży w maju i czerwcu przekazana zastanie organizacjom charytatywnym walczącym ze skutkami epidemii.

"COVID: The Outbreak" będzie strategią czasu rzeczywistego i ma zawierać w sobie elementy edukacyjne np. film dokumentalny opowiadający o działaniu wirusów. Gra pojawi się na platformie Steam 29 maja i kosztować będzie 54.99 zł (lub 13.99 dolarów lub 11.99 euro w zależności od preferowanej waluty).

Jujubee zapowiedziało, że część przychodów netto ze sprzedaży tytułu na Steamie w maju i czerwcu trafi do CEPI (The Coalition for Epidemic Preparedness Innovations) i innych wybranych fundacji walczących ze skutkami epidemii koronawirusa.

Oprócz tego firma podzieliła się też informacjami o pracach nad innymi tytułami. Premiera "Dark Moon" opóźni się o kilka miesięcy ze względu na epidemię koronawirusa i konieczność pracy zdalnej. Co więcej, Jujubee zaznacza, że może to nie być ostatnie przesuńcie terminu premiery.

Dodatkowo firma zawiesza pracę nad "Flashout 3" chcąc po premierze "COVID: The Outbreak" skupić się w pełni na pracy nad "Dark Moon" i "Realpolitiks 2", którego premiera zaplanowana jest na czwarty kwartał bieżącego roku.

Zobacz komentarze