Jaka była oglądalność Call of Duty League?

Call of Duty Foto: Activision

Odpowiedź brzmi: bardzo dobrze. Poznaliśmy statystyki po premierowym wydarzeniu nowej ligi.

Niedawno mogliśmy się dowiedzieć, że Activision podpisało umowę z Google na transmisję rozgrywek na platformie YouTube, co z pewnością pomogło w osiągnięciu przyzwoitych wyników. Pierwsze wydarzenie organizowane przez Minnesota RØKKR w Minneapolis oglądało w szczytowym momencie ponad 102 tysiące widzów.

Najchętniej oglądaną drużyną było Chicago Huntsmen, a wyżej wspomniany rekord padł właśnie podczas meczu tej ekipy z OpTic Gaming Los Angeles. Średnia widzów w trakcie całego wydarzenia wyniosła prawie 50 tysięcy oglądających.

Do mediów wyciekają również wstępne wyniki sprzedaży kolejnych turniejów. Największym powodzeniem w tym momencie cieszy się LAN w Los Angeles organizowany przez Esport Engine na zlecenie OpTiC Gaming w dniach 7-8 marca. Trzeba jednak podkreślić, że zainteresowanie może jeszcze wzrosnąć, gdyż do wydarzenia został ponad miesiąc.

Kolejny event w ramach Call of Duty League odbędzie się już za tydzień, 8-9 lutego, w Londynie.

Zobacz komentarze