BMW znowu w esporcie! Nawiązuje współpracę z paiN Gaming

bmw-2964072 1280

Ósmego października na swoim oficjalnym Twitterze paiN Gaming poinformowało o nawiązaniu współpracy z jedną z najpopularniejszych marek z branży motoryzacyjnej, czyli z BMW. Celem współpracy jest promowanie kluczowych wartości każdej z organizacji, zdefiniowanych jako innowacje, technologia oraz wysoka jakość.

Prezentacja nastąpiła w formie wideo, w którym wystąpili: Gabriel “Kami” Bohm z dywizji League of Legends, Ricardo “Piuzinho” influencer oraz gracz Free Fire, Rodrigo “Lelis” Santos reprezentujący dywizję Dota2, Vinícios "PKL" Coelho z CS:GO oraz Pamella "pan" Shibuya oraz Juliana "showliana" Maransaldi z CS:GO Female. Zawodnicy oraz zawodniczki pokazali się na tle samochodów ze stajni BMW.

Umowa sponsorska zakłada dodanie na koszulki logo BMW, specjalnego contentu łączącego dwie firmy, wydarzeń oraz specjalnie dedykowanych aktywności na nich. Umową są objęci zawodnicy z każdej dywizji oraz influencerzy, co daje łącznie około 50 osób.

– “BMW jest pionierską firmą, która podąża własnymi ścieżkami. Codziennie zmieniamy się, by jeszcze bardziej zafascynować naszych fanów technologią oraz naszą marką. Dlatego widzimy wiele synergi między nami a paiN Gaming. Żyjemy tym, co kochamy i w co wierzymy, dlatego mamy nadzieję, że ta współpraca zachęci do esportu, który jest już jednym z najbardziej fascynujących rzeczy na świecie. Tym samym chcemy dotrzeć też do pokoleń, które urodziły się w czasach digitalizacji i związać z tym środowiskiem”. Tak umowę komentuje Jorge Junior, Dyrektor Marketingu BMW w Brazylii.

– “Brazylia jest jednym z trzech największych esportowych rynków na świecie z 18 milionami entuzjastów. Inwestycje tradycyjnych marek, które w swoim segmencie są punktem odniesienia, pokazuje, że esport jest świetną platformą do konsolidacji pomiędzy nimi a nowymi pokoleniami”. Słowa te zostały wypowiedziane przez Allana Fernandesa wiceprezesa paiN Gaming.

BMW już wcześniej współpracowało z esportem. Łącząc siły z Cloud9 oraz sponsorując letnie finały 7 sezonu EU LCS. Również nie jest to fenomen w całym segmencie. Już wcześniej w świat esportu wszedł Mercedes, Audi oraz Kia. Niestety wciąż pozostaje nam czekać na to, kiedy po wejściu marki motoryzacyjnej do organizacji, zawodnicy tak jak w tradycyjnych sportach dostaną do użytku własnego samochód spod jej stajni.

paiN Gaming to jedna z przodujących organizacji w tamtym regionie. Została założona w 2010 roku, posiada swoje organizacje w głównych tytułach esportowych.

Zobacz komentarze