Szykujcie portfele, bo Armani wchodzi do świata esportu!

Mkers x Armani Exchange Foto: Mkers

Armani zdecydowało się na inwestycję w wirtualną rywalizację. Modowy gigant rozpocznie współpracę z Mkers.

Producent ubrań został oficjalnym sponsorem organizacji w sezonie 2019/2020 i, jak nie trudno się domyślić, zapewni zawodnikom stroje, na którym pojawi się logo Armani Exchange, submarki domu mody. To pierwszy raz, kiedy ten brand angażuje się w esport.

Włoska współpraca ma umocnić pozycję Armani w streetwearze i jednocześnie pozwolić firmie otworzyć się na nowe środki komunikacji. – Rozpiera nas duma, ponieważ jesteśmy pierwszym zespołem, z którym współpracę rozpoczęła tak prestiżowa marka jak Armani Exchange – komentuje Paolo Cisario, CEO Mkers. – To nagroda za cały włożony przez nas wysiłek. To partnerstwo wzmocni wiarygodność nie tylko nas i inwestorów, którzy wierzą w ten projekt, ale wpłynie też na cały włoski esport. Teraz stoi przed nami prawdziwe wyzwanie, a jest nim osiąganie wyraźnych wyników.

Mkers posiada wiele dywizji w sporcie elektronicznym. Na pierwszy plan wysuwa się sekcja StarCrafta II, w której mamy dwóch Polaków. Mowa o Arturze "Nerchio" Blochu oraz Piotrze "souLu" Walukiewiczu. Poza produkcją Blizzarda w repertuarze organizacji zobaczymy m.in. FIFA 19 czy Rocket League.

Zobacz komentarze