TSM i Cadillac rozpoczynają współpracę

TSM x Cadillac Foto: Materiały prasowe

Producenci samochodów już od jakiegoś czasu uważnie przyglądają się branży esportowej. W efekcie Kia czy BMW już teraz są partnerami drużyn i lig. Teraz do tego grona dołącza Cadillac, który rozpoczyna współpracę z TSM.

W wyniku porozumienia Cadillac został wyłącznym partnerem motoryzacyjnym organizacji. Dzięki tej współpracy fani otrzymają ekskluzywny content wideo oraz w mediach społecznościowych, a w planach są również eksperymentalne eventy i aktywacje w TSM Performance Center. Organizacja potwierdziła również, że logo jej nowego partnera znajdzie się na koszulkach zawodników.

To pierwsza esportowa współpraca dla Cadillaca. Tym samym producent samochodów dołącza do coraz liczniejszego grona firm motoryzacyjnych inwestujących w esport. W branży są już m.in. KIA (LEC, Damwon Gaming) BMW (G2, Fnatic, Cloud 9, T1, FPX) oraz Honda (LCS Scouting Grounds).

Zobacz komentarze