Nowy rok nowy ja, czyli Tencent Games przechodzi rebrand

Tencent Games Foto: Tencent

21 listopada Tencent Games czyli jedna z dywizji chińśkiego konglomeratu Tencent Holdings odsłoniła nowe logo i slogan. Miejsce dotychczasowego "Twórz szczęście z sercem" (z ang. Create Happiness with Heart) zajęło "Promieniej mocniej" (z ang. Spark More). To pierwszy przypadek od 2010 roku, gdy Tencent Games zmienia swój wizerunek.

Według opublikowanych w ogłoszeniu danych, Tencent Games wydało na całym świecie 480 tytułów i obsłużyło ponad 800 milionów użytkowników w 200 krajach. Te liczby mogą robić wrażenie, ale dziwić nie powinny ponieważ firma współpracuje z Riot Games, Supercell, Epic Games, Activision Blizzard, Ubisoft oraz Nintendo.”

Ten update to nie tylko rebrand Tencent Games, ale i zmiana podejścia do tego, jak tworzyć jeszcze bardziej wartościowe gry - tak napisał w komunikacji wewnętrznej Ren Yuxin, COO Tencent Holdings

Według ogłoszenia o rebrandzie, koncept "Spark More" ma głównie skupiać się na wnoszeniu dodatkowych wartości do branży gier, włączając w to dziedzictwo kulturowe, odpowiedzialność społeczną, nowinki technologiczne i wpływy kulturowe poza Chiny.

Dodatkowe materiały promujące nową twarz Tencent Games to plakat z reprezentacją Chin wygrywającą złoty medal w 2018 roku w Jakarcie podczas Asian Games. Co więcej, w oficjalnym wideo promującym rebrand nie zabrakło znanych zawodników League of Legends. Pojawili się na nim Jian “Uzi” Zihao oraz Yiliang “Doublelift” Peng.

Zobacz komentarze