PACT podpisał nowy, ważny pakt. Poznajcie MAD DOG'S PACT

PACT Foto: Materiały prasowe

Pod koniec ubiegłego roku PACT i Actina zakończyły swoją wieloletnią współpracę. Organizacja Marcina Kurzawskiego musiała więc znaleźć nowego partnera strategicznego, który umożliwiłby im dalszy płynny rozwój. To się udało dosyć szybko. Teraz organizacja poinformowała o nawiązaniu współpracy z Media Expert.

Sieć Media Expert objęła tytuł sponsora strategicznego esportowej organizacji PACT. Wspólnie z gamingową marką MAD DOG, która z kolei została partnerem tytularnym, wspierać będzie działania jednej z najważniejszych i najdłużej działających, profesjonalnych organizacji esportowych w Polsce.

- Od dawna obserwowaliśmy branżę e-sportową czekając na odpowiedni czas i szukając optymalnego partnera, który wspomoże nas w realizacji naszych ambitnych planów. PACT to jedna z najdłużej działających organizacji w Polsce, świetnie rozpoznawalna i ciesząca się renomą wśród graczy. Połączenie kompetencji Media Expert, PACT i marki gamingowej MAD DOG pozwoli nam efektywnie realizować wspólnie cele, a także wzmocnić kondycję całego polskiego e-sportu” – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

PACT pozyskał również partnera tytularnego. Została nim gamingowa marka MAD DOG. Oznacza to, że w kolejnym sezonie zawodnicy PACT wystartują pod nową nazwą: MAD DOG’s PACT. Współpraca nie ograniczy się jednak tylko do kwestii wizerunkowych. Członkowie zespołu będą wspierać markę w procesie projektowania rozwiązań i produktów dla graczy – w tym komputerów gamingowych, które dostępne mają być w ofercie sieci Media Expert.

- Cieszymy się, że działania naszej organizacji zostały dostrzeżone przez sieć Media Expert i markę MAD DOG. Jestem przekonany, że ta kooperacja przyniesie realne korzyści wszystkim stronom. Dotyczy to również całego środowiska e-sportu w Polsce, w tym graczy amatorskich. Wierzymy, że z tak solidnymi partnerami jesteśmy w stanie osiągać wyznaczone cele i wznieść się na jeszcze wyższy poziom w e-sportowej rywalizacji - Marcin Kurzawski, CEO PACT.

Źródło: informacja prasowa

Zobacz komentarze