Lifestyle według x-kom AGO. Organizacja wypuszcza swoje koszulki

x-kom AGO Foto: Materiały prasowe

Na początku marca tego roku, x-kom AGO rozpoczęło współpracę z międzynarodową marką odzieży sportowej – PUMA. Wtedy to zawodnicy utożsamiający się z charakterystycznym jastrzębiem, założyli nowe stroje, w skład których wchodziły koszulki meczowe, bluzy, spodnie dresowe długie i krótkie oraz buty. Do sprzedaży trafiły oficjalne bluzy oraz koszulki meczowe, w których gracze wystąpili na takich turniejach jak mistrzostwa świata w Fortnite, GSL vs The World, World Championship Series, ESL Mistrzostwa Polski czy Lotto Puchar Zdobywców Pucharów.

Władze polskiej organizacji idą o krok dalej i prezentują pierwszą w swojej historii kolekcję ubrań – Lifestyle 2019, w skład której wejdą cztery modele koszulek casualowych. Znalazły się na nich popularne hashtagi, używane w komunikacji internetowej, takie jak „Fly or die”, „Hawkz”, „All the way up” i „Let’s hunt”.

x-kom AGO Foto: Materiały prasowe

- Chcemy, by młodzież zainteresowana esportem identyfikowała się z naszą filozofią, w skład której wchodzi pracowitość, waleczność, dyscyplina, etyka, rywalizacja, dalekowzroczność, ciągły rozwój osobisty i drużynowy. Te koszulki pozwolą im jeszcze bardziej zbliżyć się do nas - mówi Jakub Szumielewicz, prezes organizacji x-kom AGO.

x-kom AGO Foto: Materiały partnera

Promocji koszulek towarzyszy sesja zdjęciowa przedstawiająca dyrektora sportowego Sebastiana Krzepotę, kapitana dywizji Counter-Strike: Global Offensive Damiana „Furlana” Kisłowskiego, najpopularniejszego zawodnika x-kom AGO Dominika „GruBego” Świderskiego oraz zawodnika Fortnite Jarosława „JarkoSa” Kalety.

x-kom AGO Foto: Materiały prasowe

Koszulki x-kom AGO można kupić w cenie 99 złotych w sklepach x-kom, a także w internecie TUTAJ.

Źródło: Materiały prasowe

Zobacz komentarze