Kolejni rynkowi giganci sponsorują esport. Tym razem padło na międzynarodowe sieci marketów

vitality
vitality Foto: Team Vitality

Kolejna sieć supermarketów ogłosiła swoją współpracę z organizacją esportową. Najpierw SK Gaming poinformowało, że Lidl będzie ich nowym sponsorem, teraz natomiast Team Vitality oficjalnie ogłosiło, że będą sponsorowani przez ALDI. Jak widać rynkowi giganci coraz chętniej i coraz częściej inwestują w esport, który zyskuje z każdym rokiem na popularności.

Kilka dni temu niemiecka organizacja SK Gaming zaczęła współpracę z Lidlem, którego logo będzie widniało od tej pory na koszulkach zawodników. Oprócz tego powstała reklama Lidla, która ogłasza współpracę z SK i zaangażowanie firmy w esport. Będzie ona dostępna na wielu stacjach w niemieckiej telewizji.

Nie wyjawiono aspektów finansowych współpracy, jednak potwierdzono, że Lidl będzie odpowiadał za zaopatrzenie budynków w Kolonii i Berlinie należących do SK Gaming. Oprócz współpracy z Lidlem niemiecka organizacja może pochwalić się takimi sponsorami jak T-Mobile, Mercedes-Benz, a także HYLO zajmujące się między innymi produkcją kropli do oczu.

W ślady SK Gaming poszło także Team Vitality, które ogłosiło współpracę z innym niemieckim gigantem. Nowym sponsorem Francuzów została sieć marketów ALDI, której logo również będzie widniało na koszulkach graczy FIFA, Fortnite oraz akademii League of Legends. Z trzyletniej umowy wynika jednak, że nie zobaczymy loga na koszulkach zawodników głównego składu Vitality występującego w LEC'u.

Zobacz komentarze